pondělí 13. března 2023

Intrepid, Salvation Army, 5th Avenue

Dneska jsem se vzbudila přesně v 9:00, tj. spala jsem krásných 10 hodin. To se mi dlouho nestalo. Helga už byla pryč, ale připravila nám snídani, po které jsme šli hned na metro, abychom sjeli dolů až pod Central Park. Počasí bylo celý den zamračené a poprchávalo. Ale náladu nám nezkazilo, protože jsme měli v plánu skvělý program - Vašek návštěvu Intrepidu a já návštěvu charity shops. 

Vystoupili jsme na 42. a pěšky došli k Intrepidu a nedaleké Salvation Army.


Začneme zážitky Vaška. Užil si to:








Moje zážitky byly podobně pozitivní. Strávila jsem v té Armádě spásy přesně tolik času, kolik byl Vašek na lodi. Fotky ale nemám, teda mám, ale nejsou ničím zvláštní 😊

Vašek mě vyzvedl a šli jsme na oběd do nedaleké thajské restaurace.




Pak byla v plánu procházka až na 5th Avenue, kde jsme se taky zastavili v pár obchodech, čímž chci  říct, že jsem dneska vlastně nic jiného zajímavého nedělala 😁 Ale samotné procházení mezi mrakodrapy, pozorování lidí, dopravy, výloh je samo o sobě v New Yorku super. 







Cestou jsme si dali kafe, navštívili Comic Bookstore, Times Square, došli do Grand Central a nakonec si šli koupit večeři.






Mapu ze dneška Google úplně nezvládl, neodpovídá realitě - na Long Island jsme fakt nebyli!



Žádné komentáře:

Okomentovat