pátek 13. srpna 2021

Villach a cesta domů

Ráno už zas vysvitlo slunce, po snídani jsme balili lehce vysušené stany a spacáky. Narvali jsme všechno do aut, naložili kola a vyrazili zpátky do Rakouska, kde jsme měli naplánovanou návštěvu města Villach. Centrum je krásně ozdobené a působí hrozně malebne. Dali jsme si oběd a prošli se se zastávkou na zmrzce, ve věži, na kremroli, v sekáči a zase na zmrzce.

Z Villachu jsme jeli do našeho nového kempu u Mondsee, kde jsme měli strávit poslední noc. Dorazili jsme tam ale docela pozdě a přesně ve chvíli,kdy se rozprselo. Při představě, že stavíme navlhly stan, připravujeme jídlo a jdeme spát do navlhlych spacáků, jsem se necítila úplně nejlíp. A nepomohlo ani vědět, že druhý den má být slunce a teplo. Udělali jsme rychlý rozhodnutí, nic nevyndavali, rozloučili se s Krystofem, Šárkou a holkama a vyjeli rovnou domů. Cesta trvala 4 hodiny, dojeli jsme v 1:30 a šli hned spat. Druhý den jsme všechno rozvesili po zahradě,umyli, nechali proschnout,zabalili a bylo po dovolené! Krásné, přírodní, aktivní a zároveň docela poklidné :)